Coding Robogames

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα etwinning coding robogames 23-24 με την απόκτηση της ευρωπαϊκής ετικέτας ποιότητας!!

Αν θέλετε να δείτε όλες τις κατασκευές και τις δραστηριότητες της ομάδας μας μπορείτε να κάνετε κλικ στον ακόλουθο σύνδεσμο bookcreator:

Επίσης μπορείτε, κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο παρακάτω ,να παρακολουθείτε στο κανάλι μας στο youtube όλες τις δραστηριότητες stem .

https://www.youtube.com/channel/UCqSJK8r–v8arFx4rPnYF-Q

Τα Χριστούγεννα έρχονται και αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε δραστηριότητες προγραμματισμού! Χρησιμοποιούμε την φαντασία μας και προγραμματίζουμε με τους μαθητές μας με παιγνιώδη τρόπο, δημιουργώντας διαδραστικές Χριστουγεννιάτικες κάρτες.

Σας προσκαλούμε να συμμετέχετε και να ωθήσετε τα παιδιά να μάθουν προγραμματισμό, με Χριστουγεννιάτικες δραστηριότητες!

Αν θέλετε μπορείτε να δημιουργήσετε μια δική σας εκδήλωση codeweek και να χρησιμοποιήσετε τον δικό μας κωδικό: cw23-SENLY

https://codeweek.eu/view/595440/christmas-coding-activities-23-24

Για πολλές πληροφορίες μπορείτε να κάνετε κλικ στην ακόλουθη σελίδα της ρομποτικής

https://egoulitsa.wixsite.com/my-site/about-1-2

Στο σχολείο μας ξεκίνησε η λειτουργία ομίλου Ρομποτικής o οποίος συνδυάζεται και με το πρόγραμμα etwinning coding robogames, δυο φορές την εβδομάδα, μετά τη λήξη του σχολικού ωραρίου ,με απώτερο σκοπό την εξοικείωσή των μαθητών με βασικές δεξιότητες Μηχανικής μάθησης, Τεχνητής Νοημοσύνης και προγραμματισμού καθοδηγούμενου από γεγονότα. Επιδίωξη της δράσης είναι η ενσωμάτωση βασικών αρχών του STEM μέσα από ένα παιγνιώδη τρόπο κατά τη διαδικασία της μάθησης. Επίσης ,οι μαθητές θα λειτουργούν ως μια ομάδα και θα συναρμολογούν διάφορες κατασκευές σύμφωνα με τις οδηγίες του καθηγητή -συντονιστή και θα τις προγραμματίζουν!!Η πρώτη μας κατασκευή θα είναι ένας Ρομποτικός Γερανός(robotic crane)!!!🙂

Etwinning 23-24 promotion video B’1 τάξη

Τη φετινή χρονιά 2023-2024 εγκρίθηκε το Εtwinning Coding Robogames που σκοπό έχει να

να αποκτήσουν οι μαθητές τις βασικές δεξιότητες του δομημένου προγραμματισμού και να τις αναπαράγουν στο μάθημα της Πληροφορικής 

να γνωρίσουν οι μαθητές τις βασικές αρχές του STEM μέσα από ένα παιγνιώδη τρόπο κατά τη διαδικασία της μάθησης

να βελτιώσουν τη χρήση της αγγλικής γλώσσας