Βιωματικές δράσεις:
Τοπική Ιστορία
Θέμα: «Η ανάπτυξη του Προσφυγικού συνοικισμού στη Θήβα και η εξέλιξή του στο περιβάλλον δημιουργίας του»
Λίγα λόγια για το εγχείρημά μας?.
Οι μαθητές της Γ΄ τάξης του σχολείου μας επέλεξαν να προσεγγίσουν την εξέλιξη της περιοχής του Συνοικισμού από τα παρελθόν στο παρόν με τρόπο βιωματικό. Με εργαλεία μας όχι μόνο τις ιστορικές πηγές, αλλά και τη Λογοτεχνία , τη Μουσική και άλλες μορφές τέχνης, παρακολουθήσαμε την πορεία των προσφύγων του 1922 και την εγκατάστασή τους στην πόλη μας. Γνωρίσαμε τα ταραγμένα χρόνια τους, γευτήκαμε στιγμές απ? τη ζωή τους , ήρθαμε σε επαφή με τις ιδέες τους και εκτιμήσαμε τη συμβολή τους στην ανάπτυξη του τόπου μας.
Ευχαριστούμε πολύ την Ένωση Μικρασιατών Θήβας που μας φιλοξένησε και συνεργάστηκε μαζί μας!
- Μικρασιατική Καταστροφή – ημερολόγιο
- Λίγο πριν το τέλος-θεατρικό με αφορμή τη Μικρασιατική τραγωδία
- Το άδοξο τέλος
- Τρόποι αξιοποίησης Συνοικισμού της θήβας Γ’1- Επιστολή στον δήμαρχο της πόλης μας.
- ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ- ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
- ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
- ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΚΡΑΣΙΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ
Ελάτε να ταξιδέψουμε με το τραγούδι Μενεξέδες και ζουμπούλια! Τμήματα : Γ1-Γ2-Γ3
Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Βενιζέλου Ηρακλεία ΠΕ02
Επιμέλεια ιστοσελίδας: Σ Κυπραίου