Επίσκεψη του 2ου Γυμνασίου Θήβας στο ΕΠΑΛ & ΕΚ Θήβας

Την Τρίτη,28/4,οι μαθητές της Γ΄ τάξης του 2ου Γυμνασίου Θήβας επισκέφθηκαν το ΕΠΑΛ και το ΕΚ Θήβας στο πλαίσιο του επαγγελματικού προσανατολισμού.

Τα παιδιά ενημερώθηκαν για τις ειδικότητες και τις ευκαιρίες σπουδών, ενώ ξεναγήθηκαν στη 2η Ετήσια Έκθεση Έργων των μαθητών του ΕΚ, παίρνοντας μια ζωντανή εικόνα των εργαστηριακών τομέων. Τέτοιες δράσεις είναι καθοριστικές, καθώς βοηθούν τους μαθητές να λάβουν συνειδητές αποφάσεις για το εκπαιδευτικό και επαγγελματικό τους μέλλον.

Ευχαριστούμε θερμά τον Διευθυντή του ΕΚ, κ. Χαρέμη, και τη Διευθύντρια του ΕΠΑΛ, κ. Ζωγράφου, για τη θερμή υποδοχή και την ολοκληρωμένη ενημέρωση που προσέφεραν στους μαθητές μας.